Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ženy 60+ jako cílová skupina pro poskytování komerčních TV služeb
Kopecká, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Ženy 60+ jako cílová skupina pro poskytování komerčních TV služeb Cíle: Hlavním cílem je návrh marketingové koncepce pro nabízení TV služeb pro cílovou skupinu ženy 60+, taková koncepce následně poslouží jako část podnikatelského záměru Pro zpracování diplomové práce je využit jak kvantitativní výzkum, podobě písemného dotazníkového šetření, tak kvalitativní výzkum formě ých ů, sloužících k doplnění, objasnění a verifikování dotazníku. Výzkumné šetření je realizováno s cílovou Pro analýzu tržní situace je využita obsahová analýza, vycházející obsahových údajů Českého statistického úřadu. Výsledky výsledku výzkumného šetření vyplynulo, že značná část cílové skupiny seniorek, starších 60 let se snaží prožívat stáří aktivním způsobem a má zájem na zkvalitňování života prostřednictvím pohybu. Výsledky empirického výzkumu umožnily vypracovat marketingovou koncepci, na jejímž základě vznikl program Vitální žena 60+, specializující se na cvičení, určené seniorkám. Značná část respondentek začíná využívat výhod moderních komunikačních technologií a tak lze nabídku cvičebního programu potenciálním klientkám prezentovat jak tradičními tištěnými komunikačními prostředky, tak prostřednictvím Klíčová slova: Pilates, joga, aerobní cvičení, vhodné pohybové aktivity, senioři, demografický výhled, stáří,

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.